Ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна таким чином: створювати блоги, опитувальники, анкети, тести, групи Вконтакті,
інструкції, користуватись електоронною поштою, конференції, миттєві
повідомлення тощо.
Цей модуль допоміг оцінити мені складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.
Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу створення інформаційного буклета, ще планую для себе спробувати в роботі створення учнівського блога, адже в блогах я працюю з учнями найменше.
Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.
Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу створення інформаційного буклета, ще планую для себе спробувати в роботі створення учнівського блога, адже в блогах я працюю з учнями найменше.
Комментариев нет:
Отправить комментарий