среда, 18 ноября 2015 г.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення оновних запитань проекту, а саме визначати, які конкретні знання та вміння учням необхідні найбільше в 21 сторіччі, як саме та в якому вигляді вчитель повинен доносити до учнів необхідну інформацію.
Кожен учитель повинен ставити перед собою завдання розвивати у учнів навички самостійного мислення одночасно з глибоким знанням навчального матеріалу, але передусім пояснити, навіщо такі знання та вміння потрібні їм у житті, особливо тоді, коли вони проявляють схильність та зацікавленість до якогось одного предмету, повністю відмовляючись від інших, вважаючи їх непотрібними, зайвими, або можливо нецікавими.
Учителі, які використовують дослідницьку діяльність у навчальних проектах, зазвичай визначають  запитання для планування та проведення експериментів і спостережень та осмислення отриманих результатів. У навчанні за методом проектів вчитель виконує роботу скритого координатора, допомагаючи порадами та направляючи роботу груп
, яка керується і спрямовується навчальними та пізнавальними інтересами самих учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий